Skydebanen

Rosenholm Flugtskydnings Center Thorsagervej 28 8544 Mørke.

Præmieskydning nu på lørdag kl. 10:00.

Indtegning fra kl. 09:30 – 14:30.

Alle er velkommen til hygge og god skydning.

Den annoncerede Kredsskydning på skydebanen i Rosenholm Jagtforening, er grundet særlige omstændigheder blevet flyttet til Norddjurs flugtskydnings center.

Dato og tidspunkt er det samme!

Og her på Facebook

Rosenholm Jagtforening driver Rosenholm Flugtskydningscenter i Falkær mellem Mørke og Thorsager. Vi har jagtbane og trap, og skyder året rundt. Der er kun lukket mellem jul og nytår. Alle skytter med gyldigt jagttegn, uanset tilhørsforhold til foreningen, er velkomne til at benytte banen. Der hersker en kammeratlig og fordomsfri atmosfære på banen og der skydes med alle typer af lovlige haglvåben. Der er altid instruktører tilstede som kan hjælpe såvel nye som rutinerede skytter. Skyding med instruktør kræver ikke jagttegn, så kom også forbi hvis du er ny og har lyst til at snuse til jagtskydning. Vi er altid klar til at hjælpe nyjægere med træning op til haglskydeprøven.

Skydningen på RFC fortsætter hen over vinteren  Hvornår, og under hvilke forudsætninger, fremgår af Facebook og foreningens aktivitetskallender.

Alt planlagt skydning på RFC i 2023 fremgår af listen her. Listerne inkluderer både åbne og lukkede skydninger. Denne liste er et krav i fra tilsynsmyndigheden og kan ikke bruges til at se om banen er åben for skydende gæster en given dag.